poti
Gość
|
jimmy - właśnei wiem, ale u nina trudno ocenić ktora plyta jes najlepsza ;>
aust - twoje założenie jest wyjątkowo błędne :] |
||||||||||||||
|
poti
Gość
|
gdzie ty tam masz ostry rock - rock is dead and no one cares ;> teraz to tylko alternatywa jest ;P
|
||||||||||||||
|
werro
Administrator
|
<ekh> jest odpowiedni temat o NIN
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
jimmykupa
Smells Like Teen Spirit
|
First - przeczytaj ostatnie zdanie mojego poprzedniego postu Second - raczej lekki rock w stylu Coldplay to nie jest Third - tylko od Ciebie zależy czy rock is dead |
||||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
poti
Gość
|
hehh.. lista chyba za wcześnie napisana została - mam w zanadrzu przynajmneij jeszcze 3 nowe pozycje do niej
|
||||||||||||||
|
Aust
Emotion Twist
|
Bujda na resorach |
|||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
poti
Gość
|
wiesz, ja w odroznieniu od innych jestem realistą ;]
|
||||||||||||||
|
jimmykupa
Smells Like Teen Spirit
|
Podsumowanie rocku 2005 w polskiej muzyce by jimmykupa
Wiele zespołów w tym roku, tych które lubie i cenię wydało nowe płyty. I niestety wiekszość mnie strasznie zawiodła. Na płycie najczęściej znajdowały się 2-4 dobre utwory do których wracałem a reszta to totalny szit nie nadajacy sie do słuchania. Ale sa wyjątki Ksu-Nasze Słowa Po poprzedniej strasznie kiepskiej płycie KSU wraca do korzeni i wychodzi im to bardzo dobrze. Mam nadzieje,że kolejna płyta bedzie jeszcze lepsza. Hey-Echosystem Poprzednia płyta Heya była srednio kiepska i ten album niestety trzyma ten sam poziom. Porażka, tylko jeden utwór mi sie podoba "W imieniu dam" Kult-Poligono industrial Nuda, nuda, nuda nic nie dzieje się. Taki tam sobie album, jak leci w barze to fajnie ale w domu sobie nie włączę. Kazik wypalił się? Strachy Na Lachy-Piła Tango Jedna z porażek roku. Tylko 3 pierwsze piosenki są jeszcze na dobrym poziomie a o reszcie można zapomieć. Grabaz jak i kazik trochę sie pogubili w tym co robią. chyba przyda im sie troche odpoczynku od komponowania. Lao Che-Powstanie warszawskie Na koncertach ten materiał swietnie brzmi a na płycie gówno. Tylko na żywo Pogodno-Pielgrzymka psów Rozczarowanie roku. Ale szit i tyle Hurt-Czat Zespół który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Jeden z lepszych albumów tego roku. Mimo,że porzucili punk to teraz graja jeszcze lepiej. Super płyta. Farben Lehre-Farbenheit Album na który najbardziej czekałem w tym roku. Poprzedni był genialny ten jednak nie spełnił moich oczekiwań. Tylko połowa piosenek trzyma dobry poziom a reszta to popszit. Wojtus nawet rapuje w jednym kawałku-żenada. A miało być tak pieknie ... Zawiodłem się. Czekam na nowy album. Happysad-Podróże z i pod prąd Płyta która poczatkowo mnie zachwyciła a później jakos tak szybko mi sie znudziła. Brak mi na niej wielkich hiciorów jak na poprzedniej płycie. Bardzo równy album, dobre teksty, dojrzalsze niz na poprzedniej płycie. Koniec Świata-Kino Mockwa Genialny album. Totalnie pozytwnie zaskoczony byłem gdy go usłyszałem. Świetne połączenie punk, reggae, ska. Jak dla mnie album roku. Nic tylko słuchać, słuchać, słuchać ... Włochaty-Bunt i miłość Czegos brak na tej płycie. Taki jakis album bez emocji. poprzednia była swietna a ta jest średnia. Habakuk-4 life Niestety na tej płycie Habakuk nudzi ... straszliwie. Zawiodłem się. Negatyw-Manchester Poprzedni ich album był nie bardzo, ten jest lepszy, bliski wręcz debiutowi. Dobry album nagrali choć nie tak zachwycajacy jak debiut. Świetliki & Linda-Las Putas Melancholicas Co tam robi Linda. Podobaja mi sie tylko teksty a Linda na wokalu drażni mnie. Starzy Sida-Takie jest c'est la vie I znowy niestety zawiodłem się. Dwa poprzednie albumy były świetne-teksty i muzyka rządziły. A tu tego brak. |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Konrad
Maniak
|
No jak moze linda drażnić On ma taki fajny i pasujący głos do świetlików, mi się strasznie podoba.
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
fope
Fan
|
Z wiekszoscią moge się zgodzić. Szczególnie z tym co słyszałem ;p
Wyjątki: Hey - Echosystem - bardzo dobra płyta, lepsza od music.music chociaż tekstowo leciej ... jakośtak niby o czymś ale gładkie tematy. Są oczywiscie wpadki - elektronika ale "lubie też Nosowską" wiec się przyzwyczaiłem.No, ja jestem zachwycony takim energicznym Hey'em. Ale moge być nieobiektywny Negatyw - Manchester - Pamiętaj mnie akurat podobało się. Ale najnowszej daleko do debiutu ... jest żywiej, badziej koncertowo ale wole stary Negatyw. Koncerty zapowiedają się jednak urozmaicone nową płytą . Generalnie płyta dobra ale uszy momentami bolą od grafomańskich tekstów Mietalla. Zawsze takie były ale teraz żałosne są czasami, przeszedł samego siebie ;p ale w moim przypadku to 2-3 utwory na tych płytach do których zanim wróce zastanawiam sie 5 razy i rezygnuje. a Penny Lane słyszałeś jimmykupo ? |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
kaczushka
Słuchacz
|
A mnie w tym roku najbardziej podobały sie
-White Stripes- Get Behind My Satan -Nine Inch Nails-With Teeth -Strachy na Lachy-Piła Tango -Happysad-Podróże z i pod prąd -Farben Lehre-Farbenheit I tyle ... |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
jimmykupa
Smells Like Teen Spirit
|
Penny Lane jeszcze nie słyszałem, wiem co to za zespół i kto tam sie udziela. Z niecierpliwością czekam aż pojawi sie na emule Jest jeszcze kilka polskich zespołów które wydało płyty ale ich nie słyszałem tak jak Penny Lane, Plateau, 100 Twarzy Grzybiarzy i coś tam pewnie jeszcze o czym dowiem sie po czasie za kilka lat
|
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
czołgaj się
Prawie jak admin:]
|
jimmykupa lubi słuchać dziwnej muzyki, większość rzeczy które chwali jest nie do przełknięcia, tandeta i tyle. Nie obrażaj Lao Che, bo brzmią bardzo dobrze również na płycie. Nie rozumiem, jak można chwalić płytę z tak sztampowymi tekstami jak " Koooochaaaj mnieee mimo wszyystkooo" posłuchaj sobie Marii Peszek, będziesz wiedział, jak się pisze dobre teksty. Poza tym jesteś kolejną osobą, której nie podoba się Linda. Z tego względu również ----------. Pielgrzymka psów też nie jest złą płytą, ale czego można wymagać od osoby, której odpowiada estetyka polskiego punka i w wieku postudiowym zachwyca się Nirvaną jak gimnazjalista.
Admin 'werro': chcesz się czepiać innych - prosze bardzo, ale rób to w sposób kulturalny. |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
mithape
Administrator
|
A ja nie lubię Lindy, ale zgadzam się co do Marii Peszek. Nowy Hey równiez mnie nie zachwyca, ale tak naprawde zachwycał mnie tylko na pierwszej płycie. A do większości płyt, które wymienił Jimy nie mam zamiaru sięgac, po rzeczywiście polski punk juz mnie nie inspiruje, poza Dezerterem. A najelpszą polska płytą wg mnie w tym roku jest: "Via Ardente" Komet. A zagranicznych to mam kilka koncepcji, oto kilka miejsc:
1. TWS "Get Behind ME Satan" egzekwo z "Howl" BRMC 2. Royksopp ' The Understanding" przede wszytskim za What else is there 3. Beck "Guero" wczoraj pierwszy raz zapouściłem sobie tę płytę i musze przyznac, że nawet niezła. Pozostałe płyty zespołów takich jak Bravery, Franz Ferdinand, Foo Fighters mie nie urzekły...są przyjemne, ale nie są tak dobre jak wczesniejsze. Aha.... i jeszcze Sigur Ros z "Takk!" Kwintesenscja piekna |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
sumujmy. |
|
||
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.